Η παρουσία μίας τουριστικής επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα είναι απαραίτητη, διότι αποτελεί για τους νέους πελάτες ένα έγκυρο σημείο πληροφόρησης για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της, μέσω του αρχείου των κριτικών και της αξιολόγησης από παλαιότερους πελάτες.
Παράλληλα, συνεισφέρει στην “κοινωνικοποίηση” της επιχείρησής σας και λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης για την αποδοτικότητα των υπηρεσιών σας.
Επιπρόσθετα, με τη σωστή διαχείριση των λογαριασμών σας (συχνή ανάρτηση περιεχομένου) καθώς και την αξιοποίηση της δυνατότητας στόχευσης συγκεκριμένων κοινών μέσω των ψηφιακών διαφημίσεων, τα κοινωνικά δίκτυα δύναται να αποτελέσουν μία ανεξάντλητη δεξαμενή νέων πελατών.
Η συσσωρευμένη εμπειρία που έχουμε αποκομίσει από τη διαχείριση ενός ιδιαίτερα απαιτητικού πελατολογίου, μας έχει καταστήσει ικανούς να δομήσουμε τη δική μας στρατηγική στη διαχείριση social media profiles τουριστικών επιχειρήσεων, η οποία περιλαμβάνει από εργασίες κατασκευής λογαριασμών έως και καθημερινή παρακολούθηση και διαχείρισή τους.
– Δημιουργία Social Media Profiles
– Δημιουργία Στρατηγικής
– Παραγωγή Περιεχομένου Αναρτήσεων
– Διαχείριση Λογαριασμών
– Διαχείριση Σχολίων, Στατιστικά και Αναλύσεις
– Διαγωνισμοί και Apps
– Διαφημίσεις μέσω Κοινωνικών Δικτύων
– Διαφήμιση μέσω του Google Network