ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όσο εφικτό είναι να δεχτείς ένα αίτημα κράτησης, τόσο εύκολο είναι και να το χάσεις. Ιδιαιτέρως πιθανό είναι επίσης, να απολέσεις πολλούς εν δυνάμει πελάτες από μία κακή αξιολόγηση- κριτική από παλιoύς επισκέπτες της επιχείρησής σου.

Συνδυάζοντας την πολυετή εμπειρία μας στο marketing και το communication, έχουμε σχεδιάσει μία σύνθετη στρατηγική επικοινωνίας, προκειμένου να εξαλείψουμε τον όποιο κίνδυνο και να διασφαλίσουμε την ικανοποίηση των πελατών σας καθώς και τη διαχρονική φήμη της επιχείρησης σας.

Υπηρεσίες

– Άμεση απάντηση στο αίτημα κράτησης
– Επιβεβαίωση στοιχείων κράτησης και αποδοχή πολιτικής πληρωμών
– Αποστολή Ευχαριστήριου Μηνύματος για την Κράτηση, με link για την προβολή των τρισδιάστατων φωτογραφιών και videos
– Αποστολή Μηνυμάτων για την Ενίσχυση του Ενδιαφέροντος του Πελάτη
– Παρακολούθηση πληρωμής προκαταβολών
– Αποστολή Ευχαριστήριου Μηνύματος για την κατάθεση της Προκαταβολής και της Πληρωμής
– Αποστολή Μηνύματος με Ενημερωτικές Πληροφορίες για τον Προορισμό (Αξιοθέατα, Παραλίες, Διαδρομές, Επιχειρήσεις)
– Αποστολή Μηνύματος με Οδηγίες για την εύρεση του ξενοδοχείου με link του Google Map
– Αποστολή Μηνύματος Καλοσωρίσματος στον εκάστοτε προορισμό
– Απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα του πελάτη
– Καταγραφή των στοιχείων της κράτησης σε δική μας πλατφόρμα
– Επικοινωνία με τον Πελάτη (μετά το πέρας της φιλοξενίας του)
– Αποστολή ευχετήριας κάρτας Χριστουγέννων και λοιπών εορτών

6977.619.551

Copyright All Rights Reserved © 2018

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.